گرامیداشت هفته دفاع مقدس در البرز با محوریت برنامه های تبلیغی و ترویجی

رستمیان فرهنگ عاشورا را زمینه ساز شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و پیروی رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس خواند و گفت: هفته دفاع مقدس در البرز با محوریت برنامه های تبلیغی و ترویجی گرامی داشته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلیمان رستمیان» طی نشست شورای اداری بنیاد شهید و امورایثارگران که صبح یکشنبه 16 شهریور با محوریت بزرگداشت هفته دفاع مقدس انجام شد گفت: فرهنگ عاشورا زمینه ساز شکل گیری انقلاب اسلامی ایران است و خون شهداء انقلاب و دوران دفاع مقدس ریشه در این فرهنگ والا و اصیل دارد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: در طول سال ها دفاع مقدس رزمندگان انقلاب اسلامی با باورهای اصیل که برگرفته از نهضت حسینی است در میدان نبرد حضور پیدا کردند.

 

وی توضیح داد: حرکت در مسیر زندگی شهداء با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راهبردهایی است که انقلاب اسلامی ایران بر مبنای آن قرار گرفت.

 

به گفته رستمیان هفته دفاع مقدس به عنوان فرصتی برای بازنگری رادمردی ها و باورهای مردانی است که در عرصه نبرد علیه باطل حضور پیدا کردند و امروز تبیین و تشریح این فرهنگ یکی از تکالیفی است که بر عهده متولیان امر است.

 

رستمیان تصریح کرد: محوریت برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با توجه به جریان کرونا در قالب ترویجی و تبلیغی است.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان مهمترین مولفه برنامه های بنیاد شهید و امورایثارگران البرز است.

 

 

کد خبر 968587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha