وبینار علمی بزرگداشت مقام امام سجاد (ع) برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری وبینار علمی و تخصصی بزرگداشت مقام امام سجاد (علیه السلام) از سلسله نشست های مجازی دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (علیه السلام) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "هاشم شیرازیان" مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: این وبینار صبح فردا دوشنبه 17 شهریور و همزمان با ایام دهه دوم سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان و ایام اسارت کاروان کربلا در محل سالن اجتماعات دفتر نمایندگی مدیریت  حوزه علمیه  استان برگزار می شود.

 

وی توضیح داد: این وبینار با شعار امام سجاد (علیه السلام) اسوه معنویت، عقلانیت و مقاومت برنامه ریزی شده است.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی به سخنران و مهمانان این وبینار اشاره و اضافه کرد: این نشست تخصصی که بخشی از آن به صورت مجازی برنامه ریزی شده، «حضرت آیت الله یعقوبی»، نماینده ولی فقیه در استان حضور خواهند داشت.

 

وی افزود: «حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده»، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز به صورت مجازی در این نشست حضور خواهند داشت.

 

شیرازیان، دکتر شیخ عباس برهانی الولید قاضی از طلاب جامعه المصطفی را به عنوان سخنران  برون مرزی این نشست تخصصی معرفی کرد و اظهار داشت: این سخنران به صورت مجازی  برای حاضران در خصوص شخصیت امام سجاد (علیه السلام) سخنرانی می کند.

 

گفتنی است، خراسان شمالی پیش از این و در اردیبهشت 97 میزبان هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد (علیه السلام) در بخش همایش ملی اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (علیه السلام) بود.

 

کد خبر 968661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha