در بحث خط انتقال آب حساب مالی و صرفه مد نظر نباشد

میرمحمدی با اشاره به اهمیت توجه به موجودیت استان گفت: در بحث خط انتقال آب حساب مالی و صرفه مد نظر نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید جلیل میرمحمدی» صبح امروز در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با حضور وزیر نیرو گفت: اگر انتقال آب به یزد نبود زندگی در این استان به شدت سخت بود به نحوی که امروز نیز شاهدیم در جاهایی که آب انتقالی وجود ندارد  با مشکلات متعددی همراه هستند.

 

رئیس مجمع نماینده استان یزد خطاب به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: در بحث انتقال خط دوم به استان شما را به خدا قسم می دهیم حساب مالی و صرفه مد نظر نباشد بلکه موجودیت استان در نظر باشد و به طور ویژه خاص دستور دهید که عملیاتی تر شود.

 

وی افزود: عمده صنایع استان در مسیر اردکان است که امروز به دلایل مشکل برخوردیم که نیاز است این صنایع به شهرستان ها به خصوص شهرستان های محروم انتقال دهیم که عدم وجود زیرساخت های اساسی به عنوان مشکل اساسی ما است که امیدواریم با دستور وزارت نیرو این مشکلات زیرساختی حل شود.

 

میرمحمدی بیان کرد: تقویت دیپلماسی اقتصادی به تولید کننده ها می تواند کمک های اساسی داشته باشد و هرچه قوی تر باشد می تواند مشکلات را مرتفع کند که حتما مجلس نیز در آن ورود پیدا می کند.

 

رئیس مجمع نماینده استان یزد ادامه داد: هزار طرح نیمه تمام به عنوان گامی اساسی در جهت اشتغال زایی و جهش تولید است که امیدواریم دستورات اساسی در این زمینه صورت گیرد.

 

کد خبر 968709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha