برپایی نمایشگاه کتاب «ماح» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان از آغاز به کار نمایشگاه کتاب با عناوین مختلف در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به گشایش نمایشگاه کتاب در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم گفت: تاکید بر ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی میان بچه های مسجد به ویژه سنین کودک و نوجوان ما را بر آن داشت تا به راه اندازی نمایشگاه کتاب اقدام کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم، افزود: گرچه برپایی نمایشگاه کتاب در این کانون فرهنگی و هنری در طول سال و در چند نوبت انجام می شود اما کتابخانه مجهز کانون نیز دارای کتاب های متنوع ویژه گروه های سنی مختلف است.

 

وی با اشاره به اینکه کتاب های موجود در این نمایشگاه در موضوعات مختلف دسته بندی شده است، بیان کرد: این نمایشگاه کتاب همزمان با ماه محرم راه اندازی شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

 

گواهیان به عناوین کتاب های موجود در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه «ماح»، کتاب هایی در زمینه های مذهبی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، کودک و نوجوان، تاریخی، علمی و... موجود است.

 

وی با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای ورود به این نمایشگاه ضروری است، خاطرنشان کرد: عرضه کتاب در این نمایشگاه با تخفیف 20 درصدی انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به زمان فعالیت نمایشگاه کتاب «ماح»، عنوان کرد: این نمایشگاه هر شب بعد از نماز مغرب و عشا پذیرای بچه های مسجد و شهروندان جهرمی است.

 

گواهیان هدف از برپایی نمایشگاه کتاب را ترویج کتاب و مطالعه میان اعضای کانون و خانواده های آنان دانست و از بچه های مسجد و دیگر شهروندان خواست از این نمایشگاه که برخوردار از جدیدترین کتاب های منتشر شده است، بازدید کنند.

 

کد خبر 968750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha