توزیع ۲ هزار بسته معیشتی طرح «شمیم حسینی» در همدان

حجت الاسلام زین العابدینی گفت: توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان طرح «شمیم حسینی» در استان همدان اجرا شد.

حجت الاسلام«رضا حاجی زین العابدینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه اجرای نیات موقوفات مرتبط با محرم متناسب با شرایط فعلی کشور محور اصلی طرح «شمیم حسینی» است، گفت: این طرح برای اجرای نیات مرتبط با اطعام, تعزیه‌داری و روضه‌خوانی در ماه محرم برگزار شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های سال گذشته محرم را نداشتیم، افزود: امسال در ایام محرم با رعایت نکات بهداشتی 1500 پرس غذا بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

 

وی تاکید کرد: از قبل ایام محرم نیز اعلام کردیم با توجه به شیوع ویروس کرونا کسانی‌که نذر دارند، می‌توانند نذورات خود را به منظور تهیه سبد غذایی و برای کمک به نیازمندان تغییر و اهدا کنند.

 

وی اظهار داشت: همچنین 2 هزار بسته معیشتی به ارزش 800 میلیون تومان در قالب طرح «شمیم حسینی» در استان همدان توزیع شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: اعزام 25 مبلغ بومی و 15 مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم در ماه محرم به روستاهای همدان در جهت تبیین وقایع عاشورا اعزام شدند.

 

حجت الاسلام زین العابدینی  با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا آیین‌های عزاداری در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان با محدودیت و رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد، گفت: ورود عزاداران با ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی در این ایام  مورد توجه بود.

 

 

 

کد خبر 968820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha