۹ صندوق خرد بانوان در رشت راه اندازی شد

فتح اللهی از راه اندازی ۹ صندوق خرد بانوان در رشت خبرداد و گفت: این صندوق‌ها در راستای حمایت از تعاون و تولید کنندگان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی  فتح‌اللهی» امروز(دوشنبه، ۱۷ شهریور) در نشست با توانگران فعال شهرستان رشت به مناسبت هفته تعاون در محل فرمانداری اظهارکرد: داشتن احساس مسئولیت یکی از ضروریات در انجام فعالیت‌ها است.
 
 
فرماندار رشت با بیان اینکه داشتن ذهن و اندیشه پویا از اهم شاخص‌های فعالیت در حوزه‌های مختلف است گفت: به‌روز بودن اطلاعات و فعالیت‌ها از دیگر مواردی است که در راستای رسیدن به توسعه پایدار بدان باید توجه شود.‌
 
 
فتح‌اللهی اذعان کرد: شهرستان رشت دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف است که با شناسایی و هدایت آن می‌توان زمینه اشتغال و رونق اقتصادی را بیش از پیش فراهم کرد. 
 
 
 
وی با اشاره به راه اندازی ۹ صندوق خرد بانوان در شهرستان تصریح کرد: تشکیل تعاون روستایی و افزایش آن، راه اندازی صندوق خرد بانوان از دیگر اقداماتی است که در راستای حمایت از تعاون و تولید کنندگان انجام شده است.
 
 
فرماندار رشت در پایان به هفته دولت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در هفته دولت هزار و ۳۴۶ میلیارد ریال پروژه در شهرستان رشت به بهره‌برداری رسید که بیش از هزار میلیارد ریال آن در بخش خصوصی هزینه شد و زمینه اشتغال بیش از یک هزار نفر در این بخش فراهم شد.‌ 
 
 
کد خبر 968845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha