برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری گلستان  در ۲۰ شهریور/ ثبت نام ۱۰۴۴ گلستانی برای شرکت در آزمون

رمضانی از ثبت نام یک هزار و ۴۴ نفر برای شرکت در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری گلستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۳۵ نفر پذیرفته می شوند.

«میترا رمضانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: آزمون کارشناسان رسمی دادگستری استان گلستان در 20 شهریورماه جاری برگزار خواهد شد.

 

رئیس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه گلستان ادامه داد: ثبت نام متقاضیان در سال 98 انجام شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری گلستان به تعویق افتاد که در شهریورماه جاری برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری گلستان در روزهای 17 و 18 شهریورماه انجام می شود و جزئیات مربوط به آزمون نیز از طریق سایت سازمان سنجش مشخص خواهد شد.

 

رمضانی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شرکت کنندگان در آزمون تأکید کرد و یادآور شد: شرکت کنندگان برای شرکت در آزمون ماسک و مواد ضدعفونی کننده به همراه داشته باشند و از ورود به جلسه کسانی که ماسک به همراه ندارند خودداری می شود.

 

رئیس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه گلستان از شرکت ۶۶ هزار نفر در سطح کشور در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری خبر داد و ابراز داشت: یک هزار و 44 نفر از استان گلستان در این آزمون شرکت می کنند.

 

وی اضافه کرد: از بین یک هزار و 44 شرکت کننده در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری گلستان ۱۵۲نفر از بانوان و ۸۹۲ نفر مرد هستند و در نهایت 135 نفر پذیرفته می شوند.

 

رمضانی با بیان اینکه در حال حاضر 196 کارشناس دارای پروانه و 35 کارآموز در دادگستری استان گلستان فعالیت دارند، ابراز داشت: با برگزاری آزمون شهریورماه بخشی از نیاز استان گلستان در این بخش تأمین می شود.

 

رئیس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه گلستان تأکید کرد: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی باید در آزمون مصاحبه علمی نیز موفق به اخذ نمره قبولی شوند تا بتوانند وارد مرحله کارآموزی شوند.

 

کد خبر 968846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha