برگزاری کارگاه اصول کارآفرینی در دزفول

ایسوندی از برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه اصول کارآفرینی ویژه مدیران و اعضای کانون‌های مساجد دزفول خبر داد و گفت: در این کارگاه آموزشی اصول تولید، تجارت و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی آموزش داده می‌شود.

«سرهنگ ایسوندی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: دوره آموزشی یک روزه اصول کارآفرینی به همت کانون فرهنگی هنری نور روستای فضیلی دزفول ویژه مدیران و اعضای کانون‌های مساجد شهرستان برگزار می‌شود. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور مسجد حضرت محمد (ص) دزفول افزود: رسالت کسانی که این دوره را گذرانده‌اند این است که کارگاه‌های آموزشی کارآفرینی را در کانون‌ها شکل دهند و آنچه آموخته‌اند را در مساجد خود به اعضای کانون های مساجد، نمازگزاران منتقل کنند.

 

وی اضافه کرد: در این کارگاه آموزشی اصول تولید، تجارت و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی و در واقع مراحل تولید یک کالا از ابتدا تا فروش آن در بازار برای شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

 

ایسوندی با اشاره به اینکه نخستین کارگاه آموزشی کارآفرینی ویژه اعضایی است که قصد راه‌اندازی کارگاه تولید و دوخت مانتو را دارند تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی روند کار از ابتدای مرحله تولید تا مرحله فروش کالا تبیین می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره سبب می‌شود تا افراد شرکت‌کننده با دید باز و علم به کار وارد میدان شوند و بتوانند به سوددهی برسند عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم این کارگاه آموزشی را در کانون‌های مختلف برگزار کنیم و در صورت اعلام آمادگی کانون‌ها، این دوره برای آنها برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور دزفول خاطر نشان کرد: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید نامگذاری شده، همه باید تلاش کنند تا وظیفه خود را برای تحقق فرمایش رهبری انجام دهند.

 

وی یاد آور شد: کانون‌های مساجد با توجه به ظرفیت بالایی که دارند می‌توانند نقش مهمی را در خصوص تحقق شعار سال ایفا کنند که امیدواریم برگزاری این دوره‌ها گامی هر چند کوچک برای رسیدن به این هدف باشد.

 

کد خبر 968866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha