کاهش هزینه های آسفالت محور جنجال آباد در سایه مشارکت دو شهرستان

فرماندار فاروج گفت: باتوجه به قرار گرفتن سه‌کیلومتر از پروژه‌ محور جنجال‌آباد شهرستان فاروج در حوزه قوچان، مشارکت دستگاه های متولی دو شهرستان، هزینه ها را کاهش می دهد.

«مسعود صادق تیتکانلو »  با بیان اینکه کاهش هزینه های آسفالت محور جنجال آباد در سایه مشارکت دو شهرستان فاروج و قوچان محقق می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: در نشست مشترک دستگاه های متولی (راهداری و حمل و نقل جاده ای، دهیاران روستاها) با محوریت فرمانداری ها نحوه مشارکت بررسی و مصوب شد.

 

فرماندار شهرستان فاروج افزود: با توجه به استقرار ماشین‌آلات در محل، کاهش هزینه نهایی و همچنین قرارگرفتن بخشی از محور در شهرستان قوچان؛ پس از رایزنی لازم مقرر شد عملیات اجرایی این پروژه به صورت مشارکتی باهمکاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هر دو شهرستان طی این هفته آغاز شود.

 

وی گفت: با توجه به قوانین اداری کشور و عدم امکان اجرای چنین پروژه‌ای به صورت یک‌جا و توسط یک‌شهرستان؛ این توافق و همکاری دو شهرستان در اجرای یک پروژه می تواند  بخش قابل توجهی از هزینه‌های آتی را کاهش داده و همچنین به‌عنوان الگویی در مراودات بعدی میان دو شهرستان تبدیل شود.

 

محور جنجال آباد به طول 9 کیلومتر است که با راه های آنتنی به 13 کیلومتر می رسد؛ سه کیلومتر از این محور در مسیر روستاهای (گزل ‌آباد تا زادک) در شهرستان قوچان (خراسان رضوی) واقع شده است.

 

جنجال آباد یکی از روستاهای دهستان سنگر از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج است.

کد خبر 968913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha