کانون های مساجد نمونه موفقی از مراکز فرهنگی در تربیت نسل دینی با محوریت مساجد است

سرگرد رضاپور گفت: کانون های مساجد نمونه موفقی از مراکز فرهنگی در تربیت نسل دینی با محوریت مساجد است که توانسته جوانان انقلابی را با روحیه ایثارگرانه و فداکار به جامعه معرفی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سرگرد «امیر رضاپور» امروز (17 شهریورماه) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: هسته گزینش نیروی انتظامی آمادگی کامل برای همکاری و استخدام اعضای کانون های مساجد دارد و امیدواریم با حضور نیروهای مخلص و انقلابی شاهد تحول در بدنه این نهاد انقلابی باشیم.

 

رئیس گزینش و استخدام نیروی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: تامین امنیت و نشر ارزش های و آرمان های انقلاب از مهمترین وظایف نهاد ناجا است و حضور فعالان کانون های مساجد را در بدنه این نهاد را به فال نیک می نگریم.

 

وی ادامه داد: هم اکنون برای سال جاری 350 نفر نیروی استخدامی افسری پیش بینی شده است که از متولد 1374 به بالا عضویابی را آغاز کرده ایم و قبولان دیپلم می توانند در این فرآیند استخدامی ناجا حضور داشته باشند.

 

سرگرد رضاپور اعلام داشت: شرایط عضویابی ناجا از مراکز فرهنگی همچون مساجد، پایگاه های بسیج و کانون های مساجد است تا بتوانند جوانان مومن، متعهد و انقلابی را برای حضور در نیروی انتظامی دعوت به همکاری کند.

 

این مقام مسئول افزود: کانون های مساجد نمونه موفقی از مراکز فرهنگی در تربیت نسل دینی با محوریت مساجد است که توانسته جوانان انقلابی را با روحیه ایثارگرانه و فداکار به جامعه معرفی کند.

 

رئیس گزینش و استخدام نیروی انتظامی استان عنوان کرد: همکاری سال های قبل با کانون های مساجد نشان می دهد که جوانان افتخار آفرین این نهاد به خوبی در مکتب اهل بیت (علیهم السلام) تربیت یافته اند.

کد خبر 968915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha