توزیع افزون  بر ۲ هزار ماسک در مسجد امام حسن عسکری(ع) رشت

فضلی از توزیع افزون بر ۲ هزار ماسک در قالب اجرای طرح « نذر ماسک در عزای حسینی (ع)» در مسجد امام حسن عسکری(ع) پل تالشان رشت خبر داد.

«علیرضا فضلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: کانون فرهنگی هنری انصار الحسین(ع) مسجد امام حسن عسکری(ع) پل تالشان در همکاری با هیئت امنا و پایگاه مقاومت این مسجد در دوران شیوع بیماری کرونا ویروس کمک به مردم در راستای حفظ سلامت جامعه را در دستور کار خود قرار داد که همچنان تداوم دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری انصار الحسین(ع) رشت با اشاره به برگزاری مراسم‌های عزاداری ماه محرم در مسجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: در این راستا طرح « نذر ماسک در عزای حسینی (ع)» با همکاری خیرین بیمارستان الزهرا(س) و مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مسجد اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۰۰ عدد ماسک در قالب این طرح بین عزاداران حسینی توزیع شد ادامه داد: از این تعداد، بیش از هزار عدد ماسک قابل شستشو و یک هزار و ٢٠٠ ماسک یکبار مصرف بود.

 

فضلی با اشاره به برگزاری قرائت دسته‌جمعی زیارت عاشورا در مسجد خاطرنشان ساخت: عزاداری ماه محرم و صفر در فضاهای باز با رعایت فاصله‌گذاری(از هر طرف حداقل ۲ متر) و حداکثر به مدت ۲ساعت برگزار می‌شود.

کد خبر 968990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha