اولین آزمون کارشناسان رسمی در استان هرمزگان برگزار می‌شود

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری هرمزگان گفت: اولین آزمون کارشناسان رسمی در استان هرمزگان، شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «علی مهران‌زاده» اظهار کرد: آزمون کارشناسان رسمی‌ در تاریخ ۲۰ شهریور ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

 

رئیس مرکز کارشناسان رسمی در بندرعباس با اشاره به اینکه این آزمون، بیش از ۶۸ هزار نفر شرکت کننده در کل کشور دارد، عنوان کرد: استان هرمزگان حدود هزار و 240 نفر شرکت کننده در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری دارد و این آزمون برای اولین بار در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

 

وی ابراز داشت: این آزمون برای جذب کارشناسان رسمی توسط مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه کشور برگزار می‌شود و مجری آن سازمان سنجش آموزش کشور است.

 

مهران‌زاده مطرح کرد: در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور آزمون کارشناسان رسمی‌ در  بندرعباس برگزار می‌شود و امکان جذب ۱۰۰ نفر کارشناس رسمی مورد نیاز استان وجود دارد. افراد پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی و طی مراحل گزینش و دوره کارآموزی و اخذ پروانه کارشناسی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

 

رئیس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه هرمزگان تصریح کرد: کارت ورود به جلسه آزمون در روز سه‌شنبه همین هفته از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.

 

وی افزود: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و الزامات سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان برگزار کننده آزمون، داوطلبان برای صیانت از سلامتشان وسایل لازم را به همراه داشته باشند. همراه داشتن ماسک، شرط ورود به جلسه آزمون است و همراه داشتن دستکش و الکل را هم توصیه می‌کنیم.

کد خبر 969013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha