نمود بین المللی پروژه های شهری شیراز با اعمال روش های نوین

اسکندرپور گفت: به کار گیری روش های نوین فکری در اجرای سازه های شهری و معماری اماکن مختلف، موجب می شود تا پروژه ها از ارزش های بالاتر از کارکرد شهری برخوردار شوند و در عرصه بین المللی نیز مطرح باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (دوشنبه 17 شهریور) در بازدید نماینده ولی فقیه در فارس از ایستگاه «وکیل الرعایا» متروی شیراز گفت: معماری به کار رفته در این ایستگاه نمودی از معماری تاریخی زندیه است.

شهردار شیراز افزود: نیز در این جلسه گفت: احداث این ایستگاه، فصل جدیدی در اعمال استانداردهای ایستگاه های مترو در کشور به شمار می رود.

وی اضافه کرد: یکی از جلوه های ویژه معماری به کار رفته در این ایستگاه، سقف هلالی آن است که در زیباسازی شهر شیراز نیز اقدام موثری به شمار می رود و در گردشگری بافت تاریخی نیز مورد توجه خواهد بود.

اسکندرپور تصریح کرد: به کار گیری روش های نوین فکری در اجرای سازه های شهری و معماری اماکن مختلف، موجب می شود تا پروژه ها از ارزش های بالاتر از کارکرد شهری برخوردار شوند و در عرصه بین المللی نیز مطرح باشند.

وی از کلنگ زنی و افتتاح پروژه های شهری در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت: علیرغم قرار گرفتن در فضای انتخاباتی در نیه دوم سال 99 به اجرای پروژه ها پرداخته می شود و مدیران یا کارمندان شهرداری که قصد انجام فعالیت انتخاباتی دارند باید با محترم دانستن حقوق شهروندان و شهرداری از سمت خود استعفا کنند.

 

کد خبر 969021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha