سه شنبه های تکریم در زاهدان میزبان خانواده شهید  علی کیخا می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: سه شنبه های تکریم در این هفته میزبان خانواده شهید علی کیخا خواهد بود.

«حجت الاسلام مهدی پودینه» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا همواره مورد سفارش مقام معظم رهبری بوده و است و باید حافظ این سنت حسنه باشیم زیرا که به قول مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان ادامه داد: ستاد عالی کانون های فرهنگی  هنری مساجد کشور در یک ابتکار جدید طرح سه شنبه های تکریم را ارائه کرد که مورد موافقت و پسند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

 

پودینه گفت: طرح سه شنبه های تکریم برای ادای احترام به خانواده های شهدا در چهملین سالگرد دوران دفاع مقدس است.

 

وی افزود:  روند اجرای سه شنبه های تکریم تا هفته دفاع مقدس ادامه دارد و هر هفته تعدادی از مسئولان به دیدار خانواده های شهدا می روند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهدا، آشنا کردن جوانان با خانواده های شهدا، ارزیابی مشکلات خانواده های شهدا و ایجاد پیوند بین خانواده های شهدا با مسجد از اهداف طرح سه شنبه های تکریم است.

 

پودینه گفت: در سه شنبه های تکریم این هفته که امشب برگزار می شود نزد خانواده شهید علی کیخا خواهیم رفت و به خانواده این شهید ادای احترام می کنیم.

 

گفتنی است ستوان سوم شهید علی کیخا ۱۲ اسفند ۸۳  در منطقه کورین در دلگیری با اشرار به شهادت رسید.

کد خبر 969115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha