دستگیری ۴ نفر متهم اختلاس توام با جعل در زاهدان

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از دستگیری ۴ نفر به اتهام اختلاس توام با جعل اسناد در زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام موحدی راد» گفت: دونفر از کارکنان اداره کل راه وشهرسازی زاهدان اقدام به شناسایی زمین های خالی وساخته نشده در سطح شهر زاهدان نموده سپس با استفاده از نقشه هاپلاک ثبتی ملک رابه دست آورده اسناد زمین ها را از بایگانی اداره کل راه و شهرسازی استخراج وبررسی می کردند آیا زمین ها واگذار شده یا معارض دارند، اگر معارض نداشته یا واگذار نشده بوداقدام به ثبت سند به نام دولت می کردند.

 

 دادستان عمومی و انقلاب زاهدان ادامه داد: این افراد با جعل مکاتبات کمیته تقسیم اسناد، طی نامه به اداره کل ثبت اسنادو ‌املاک ،خودشان را به عنوان مسئول واگذاری معرفی وزمینهارا به اشخاصی که توسط دونفر از عوامل خودشان معرفی می کردند واگذار و به نام آنها سند می زدند.

 

حجت الاسلام موحدی راد افزود: دراین راستا امضاء مدیر کل وقت و مکاتبات  اداره کل راه وشهرسازی جعل واسناد مجعول را به دفترخانه ها ارائه وسند به نام اشخاص صادر می کردند.

 

وی افزود: درمرحله تحقیقات مقدماتی مشخص گردید  6قطعه زمین به ارزش ریالی یکصد و سیزده میلیارد و 600 میلیون ریال  توسط این افراد واگذار گردیده است
 

وی بابیان اینکه کشف جرم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)صورت گرفته است، گفت: متهمین با قراربازداشت برای تکمیل تحقیقات در اختیار اداره کل اطلاعات استان قرارگرفتند.

کد خبر 969121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha