توزیع ۵۰ بسته لوازم التحریر در بین نیازمندان کانون زینبیه نکا

باقری گفت: با فعالیت و حضور متعهدانه کانون‌ فرهنگی هنری زینبیه نکا ۵۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند منطقه توزیع شد.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا اظهار کرد: مشارکت خیران و همراهی مردم با کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در امر تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند، شرایط متفاوتی در مقایسه با آغاز سال تحصیلی سال‌های گذشته برای این دانش‌آموزان رقم زده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: با توجه به کمک‌های مؤمنانه در سال تحصیلی جدید، کانون‌ فرهنگی هنری زینبیه نکا در آستانه بازگشایی مدارس 5۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون ریال برای نیازمندان آماده‌سازی و توزیع شد.

 

 وی تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی با توجه به شیوع کرونا قرار داریم و تلاش برای کمک به دانش‌آموزان همچون کمک به مردم در ماه رمضان و محرم در اولویت برنامه های ما برای کمک و دستگیری باشد.

 

باقری گفت: با فعالیت و حضور متعهدانه کانون‌ فرهنگی هنری زینبیه نکا 50 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند منطقه توزیع شد.

 

وی در پایان با اشاره به توزیع بسته معیشتی ماه محرم در بین نیازمندان تصریح کرد: براساس کمک های مومنانه و در راستای اجرای طرح مواسات مورد تاکید رهبری  در کنار برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ، کانون فرهنگی هنری زینبیه کمک به نیازمندان را از یاد نبرده و کمک های معیشتی در بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

کد خبر 969177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha