توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار در قزوین

برین گفت: در مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه در قزوین، ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار استان قزوین توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «حمزه برین» در مراسم برگزاری مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه که امروز (سه شنبه 18 شهریور) در جوار آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، بیان کرد:  فلسفه بسیج و سپاه در کنار مردم بودن و خدمت کردن به آنها است و امروز با بازگشایی مدارس توفیق داریم نقشی در شاد کردن دانش آموزان نیازمند داشته باشیم.

 

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: ویروس منحوس کرونا آثار بسیاری در زندگی مردم داشته و رزمایش های کمک مومنانه هم باید تنوع خود را داشته باشد و جای تهیه لوازم التحریر در این رزمایش خالی بود که به همت خیران، گروهای جهادی و مسئولان استانی 10 هزار بسته لوازم التحریر آماده شده که تقدیم دانش آموزان می شود.

 

وی عنوان کرد: ما که لباس سبز به تن کردیم، اگر افتخارات و توفیقاتی داشته باشیم، آن را به جانفشانی شهدا گره زدیم، شهدایی که برای انقلاب، کشورشان و فرزندان این مملکت جان خود را تقدیم کردند تا ما بتوانیم ایفای نقش کنیم.

 

برین خاطر نشان کرد: اگر امروز مراسم در جوار گلزار شهدا برگزار شده است، می خواهیم بگوییم اگر شهدا با همه وجود جان خود را تقدیم کردند، ما آمدیم با این اقدامات، دل ها را شاد کنیم و قول می دهیم تا پای جان در کنار این ملت و رهبری باشیم تا انقلاب به ثمر رسیده و زمینه ظهور فراهم شود.

 

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: در جامعه پویا، زنده و بانشاط نیازها به موقع تشخیص داده می شود و درک درستی از نیازها وجود دارد و بر این اساس هم این کار بزرگ و ارزشمند شکل گرفته و 10 هزار بسته لوازم التحریر تبین دانش آموزان توزیع می شود.

 

«حسنعلی اصغری» با اشاره به مشارکت خیران در کمک مومنانه خاطر نشان کرد: مردم ما همواره نشان داده اند، پای کار هستند و در سال تحصیلی جدید مشکلی که وجود دارد در حوزه تأمین تبلت و گوشی هوشمند است که از خیران می خواهیم در تأمین این امکانات کمک کنند.

 

کد خبر 969220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha