۵۰۰ بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان کم بضاعت جهرم توزیع شد

واثقی از توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان کم بضاعت شهرستان جهرم به همت موسسه خیریه و عام المنفعه «دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع)» این شهرستان خبر داد.

«مرضیه واثقی جهرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت موسسه خیریه و عام المنفعه «دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع)» جهرم گفت: عمده فعالیت این موسسه خیریه تحت پوشش قراردادن دانش آموزان کم برخوردار است.

 

مدیر موسسه خیریه و عام المنفعه «دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع)» جهرم به برنامه های این موسسه در زمینه حمایت از دانش آموزان تحت پوشش اشاره کرد و افزود: در این موسسه دانش آموزان مستعد تحصیل و فاقد سرپرست موثر، بورسیه شده و مورد حمایت قرار می گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه موسسه خیریه و عام المنفعه «دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع)» جهرم با اشاره به فعالیت پنج ساله این موسسه خیریه در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد 300 دانش آموز تحت پوشش این موسسه خیریه قرار گرفته اند.

 

واثقی با اشاره به تامین 500 بسته لوازم التحریر همزمان با ایام آغاز به کار مدارس در میان دانش آموزان کم برخوردار، عنوان کرد: این مهم به همت و همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم انجام شده است.

 

مدیر موسسه خیریه و عام المنفعه «دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع)» جهرم ادامه داد: در مجموع برای تهیه این بسته ها، هزینه ای بالغ بر 500 میلیون ریال صرف شده است.

 

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی سال تحصیلی و نیاز دانش آموزان به فضای مجازی تهیه اقلام مورد نیاز در این زمینه برای افراد تحت پوشش از دیگر برنامه های این موسسه خیریه است.

کد خبر 969228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha