۳۵ هزار منبع مطالعاتی از ابتدای سال جاری به کتابخانه رضوی اهدا شده است

اختری طوسی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، باوجود محدودیت‌های کرونایی و دو دوره تعطیلی کتابخانه‌ها، بالغ بر ۳۵هزار منبع مطالعاتی به کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی اهدا شده است.

«عیسی اختری طوسی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد از اهدای بیش از ۳۵هزار منبع مطالعاتی شامل کتاب، نشریه، پایان‌نامه و منابع دیداری و شنیداری به این سازمان در نیمۀ نخست سال جاری خبر داد و گفت: دریافت این منابع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و با برنامه‌ریزی و هماهنگی با اهداکنندگان، کار انتقال منابع به سازمان صورت گرفته است.

 

رئیس ادارۀ خدمات کتابداری مرکز اسناد آستان قدس رضوی اظهارکرد: فراهم‌آوری، تهیه، سازماندهی، آماده‌سازی، توزيع و تحويل منابع چاپي و ديداري و شنيداري به بخش‌هاي مختلف سازمان، از وظايف اداره خدمات کتابداري است.

 

وی ادامه داد: در این مدت، افزون بر ۲۰هزار نسخه کتاب، تحويل تالارها و کتابخانه‌هاي مختلف سازمان در مشهد و شهرستان‌ها شده است که از اين ميان، حدود ۱۰هزار نسخه کتاب به تالارها و بخش‌های مختلف کتابخانة مرکزي، افزون بر ۳هزار و ۲۰۰ نسخه به کتابخانه‌‌هاي تخصصي و بیش از ۷هزار نسخه به کتابخانه‌هاي وابسته به آستان قدس رضوی در سطح مشهد و شهرستان‌ها تحويل داده شده است.

 

اختری طوسی افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۱۰هزار نسخه کتاب جیبی و حدود یک هزار منبع ديداري و شنيداري با توجه به نیاز بخش‌های مختلف این سازمان، در تالارها و کتابخانه‌هاي مختلف آستان قدس رضوي در مشهد و شهرستان‌ها توزیع شده است.

 

کد خبر 969281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha