آیت الله قاسم: عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی حرام است

آیت الله «شیخ عیسی قاسم» تاکید کرد: عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی حرام است و فتواهای مربوط به عادی سازی روابط خیانت به امت اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از منامه پست،  آیت الله «شیخ عیسی قاسم» مرجعیت شیعیان بحرین تاکید کرد: عادی سازی با دشمن صهیونیستی حرام است  فتواهای مربوط به عادی سازی خیانت به امت اسلامی و خروج از دین خدا و دروغ بستن به آن است.

 

آیت الله قاسم تاکید کرد: سکوت امت اسلامی نسبت به این عادی سازی و فتواها خیانت و جنایتی دیگر است. تجاوز رژیم صهیونیستی به امت اسلامی هنوز پایدار است و هدف صهیونیست ها هویت مسلمانان و تسلط کامل بر آنها و تحقیرکردن شان است.

 

وی افزود: عادی سازی روابط روشی برای ازبین بردن مسئله فلسطین و تصفیه کامل با آن است. این عادی سازی به رسمیت شناختن ظالمانه رژیم صهیونیستی و مشروعیت بخشیدن به آن برای بقا و حتی گسترش تسلط این رژیم در جهان عرب و اسلام به شمار می آید.

 

این مرجعیت شیعیان بحرین گفت: این اقدام محکوم کردن هرنوع مقاومت دربرابر اشغالگران غاصب و تایید نقش خرابکارانه و ویرانگرانه این رژیم در منطقه برای بی ثبات کردن هویت امت اسلامی است.

 

آیت الله قاسم این سخنرانی را در یک همایش مجازی درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ایراد کرد که 14 نفر از شخصیت های اسلامی بحرین در آن حضور داشتند.  

کد خبر 969343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha