لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مشارکت در پویش «نذر ورزشی» استان فارس

جعفری گفت: مبنای عمل به پویش «نذر ورزشی»، آخرین دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا است و مشارکت کنندگان باید با رعایت اصول و همراه داشتن وسایل بهداشتی مبنای عمل است.

«محمدرضا جعفری» با اشاره به چگونگی مشارکت مردم فارس در پویش «نذر ورزشی» در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: مبنای عمل به این پویش، آخرین دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا است و مشارکت کنندگان باید با رعایت اصول و همراه داشتن وسایل بهداشتی  مبنای عمل است.

روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی فارس افزود: استفاده از ماسک و دستکش مورد تائید وزارت بهداشت برای تمامی شرکت کنندگان الزامی است و باید ماسک و دستکش اضافی نیز به همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان باید حداقل چهار پلاستیک بزرگ و ایمن برای جمع آوری زباله ها به همراه داشته باشند و برای زباله های تیز و برنده، پلاستیکی مخصوص و مقاوم با خود بیاورند.

جعفری تاکید کرد: فاصله گذاری اجتماعی با حفظ حداقل یک و نیم متر از افراد گروه لازم است و شرکت کنندگان در طول حضور در پویش نباید برای جمع آوری زباله گروه را ترک کنند.

وی ادامه داد: پویش «نذر ورزشی»، همچنین اقدامی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پاکسازی طبیعت و پارک ها به همت کمیته های ورزشی هیئت های ورزش همگانی استان فارس است و در سراسر استان فارس انجام خواهد شد که فرصتی برای جلب مردم استان برای پاکسازی طبیعت از ماسک، دستکش، زباله های عفونی و ... است.

کد خبر 969416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha