کانون فرهنگی هنری علمدار کربلا حامی نیازمندان است

مسئول کانون فرهنگی هنری علمدار کربلای رفسنجان از ۱۸۰ خانواده نیازمند تحت پوشش این کانون حمایت می کند و هر ساله چندین مرحله سبد معیشتی به آن ها اعطا می کند.

حجت الاسلام مرتضی نظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان بیان کرد: وقتی مشکلات اقتصادی وجود دارد و علاوه بر آن کرونا هم بر این مشکلات اضافه می شود در جامعه اسلامی دستگیری از افراد امری خداپسندانه و مورد  رضایت پروردگار است.

 

 

مسئول کانون فرهنگی هنری علمدار کربلای رفسنجان تصریح کرد: اعضای کانون علمدارکربلا در رفسنجان کارهای فرهنگی و اجتماعی انجام می دهند یکی از این فعّالیت ها شناسایی خانواده های نیازمند و قراردادن آنان تحت پوشش کانون توسط جوانان و رسیدگی به امورات آن ها است؛ در طول سال اعضای کانون به همت خیّرین کمک های نقدی جمع آوری و با تبدیل به بسته های معیشتی سعی می کنند گرهی از مشکلات آنان باز کنند.

 

 

 

 

حجت الاسلام نظری بیان کرد: با شیوع کرونا این کار بیش از پیش در حال انجام است و در این بحران تا کنون 5 مرحله بسته های معیشتی را توزیع کردیم که بین 180 خانوار نیازمند این کانون از اسفند سال گذشته تا کنون بیش از 200 بسته معیشتی هر بسته شامل مرغ و برنج، روغن و سویا، ماکارانی و رب گوجه فرنگی، قند و چای به ارزش 3 میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

 

 

وی تصریح کرد: در دهه اوّل ماه محرم نیز برای اینکه تجمعات صورت نگیرد و زنجیره انتقال ویروس قطع شود هزینه نذوراتی که هر ساله صرف سفره تبرّکی اباعبدالله الحسین(ع) در مسجد سیدالشهدا و کانون علمدار کربلا می شد امسال جمع آوری و به بسته های معیشتی تبدیل شد که روز گذشته 20 بسته معیشتی به مبلغ 60 ریال با کمک جوانان و اعضای این کانون توزیع شد و این امر ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 969445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha