توزیع ۳ هزار پُرس غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان

حجت‌الاسلام یوسفی‌ گفت: ۳ هزار پُرس غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهه اول محرم میان عزادران و نیازمندان شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام «رضا یوسفی‌ززولی» امروز سه‌شنبه(۱۸ شهریور) در اجرای طرح شمیم حسینی در شهرستان سوادکوه با بیان اینکه در لبیک به ندای رهبری و کمک به نیازمندان سازمان اوقاف در کنار دیگر سازمان‌ها خوش درخشید، اظهار کرد: در طرح شمیم حسینی در این دو شهرستان، از محل عواید 17 موقوفه تعداد 300 بسته حمایتی به نام واقفین خریداری شد و با توجه به نیت موقوفات میان جامعه هدف توزیع شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره برگزاری طرح شمیم حسینی گفت: اجرای این طرح از طریق مراکز افق باعث گسترش تکریم امامزادگان عظیم‌الشان، مساجد و هیات‌های مذهبی و تقویت پیوند بین آن‌ها شده است.

 

وی با عنوان اینکه ۳ هزار غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در دهه اول محرم میان عزادران و نیازمندان توزیع شد، از جمله موارد به توزیع 200 کیلو گوشت گرم گوسفندی توسط موقوفه امامزاده سیدعلی کیا سلطان، 80 سبد کالا حمایتی و 100 وسیله بهداشتی برای معلولان توسط موقوفه صالح و 400 بسته بهداشتی و سبد حمایتی توسط موقوفه امام‌زاده شاهبالو اشاره کرد.

 

این مسئول بر لزوم توجه به نیازهای روز در نیت وقف تأکید کرد و گفت: امروز افراد نیازمندی هستند که حتی برای ماه‌ها پول دارو و درمان خود را هم ندارند، به دلیل مسائل مالی امکان ازدواج ندارند و یا دانش‌آموزانی که از ادامه تحصیل باز می‌مانند و خوب است که ما به مسائل اینچنینی نیز در نیت وقف توجه داشته باشیم.

 

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه نظارت دقیق بر هزینه‌کرد موقوفات انجام می‌شود، بیان کرد: اجرای نیت واقف برای ما بسیار مهم است؛ مسئولیت موقوفات بدون متولی با ما است و بر موقوفات با متولی نظارت داریم.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه و سوادکوه شمالی با بیان اینکه 200 هکتار از موقوفات در سوادکوه شمالی احیا شد، خاطرنشان کرد: در هفته گذشته نیز با کمک دادگستری شهرستان سوادکوه، 11 هزار متر موقوفه در شهر زیراب احیا و ثبت شد.

 

کد خبر 969505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha