رسانه ابزاری قوی برای انتقال مفاهیم است

تمری، رسانه را ابزاری قوی برای انتقال مفاهیم دانست و گفت: رسانه بزرگترین و قوی ترین ابزار شناخته شده و مورد پذیرش مردم برای انتقال مفاهیم است .

خسرو تمری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به ظرفیت رسانه ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : رسانه ها ظرفیت بالایی در فرهنگ سازی دارند و ابزاری قوی برای انتقال ارزش ها و مفاهیم به افراد جامعه هستند .

 

وی ابراز کرد: در حقیقت رسانه ها علاوه بر بحث خبری ؛ محافظت از ارزش ها و انتقال آنها به جامعه از وظایف آن ها بوده آنچه اهمیت دارد مورد پذیرش قرار گرفتن رسانه ها برای مردم است .

 

تمری با اشاره به  هجمه های گسترده ی بیگارنگان و مقابله با آنها ، افزود: در مقابل هجمه ی گسترده ای که جریان های معاند و جریان های خارج از کشور با محوریت آمریکا و نظام سرمایه داری دنبال می کنند باید بیشتر از ظرفیت رسانه ها برای مقابله با این هجمه ها استقاده کرد تا بتوانیم این جریان ها را که به دنبال ضربه زدن به ارزش های جامعه هستند متوقف کنیم.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: آگاه سازی آحاد جامعه از دیگر وظایف و ظرفیت های رسانه میباشد و باید از این ظرفیت استفاده کرد تا جامعه را نسبت به ارزش های جامعه آگاه تر کنیم .

کد خبر 969719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha