مشکل اینترنت مدارس روستایی رفع شود

حقیقی بر ضرورت رفع مشکلات اینترنت مدارس روستایی تاکید کرد و گفت: مردم ماهنشان و خدابنده با مشکلات بیشتری در این حوزه مواجه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به وجود مشکلاتی که سراسر جهان با شیوع کرونا به آن گرفتار شدند، گفت: با این وجود تولید و اشتغال در ایران ادامه دارد.

 

فتح الله حقیقی با بیان اینکه چرخه تولید در استان زنجان در حرکت است، گفت: این به معنای این نیست که واحدهای تولیدی استان مشکلی ندارند.

 

وی به آغاز عملیات اجرایی 4 هزار واحد مسکونی از طرح اقدام ملی در زنجان اشاره کرد وگفت: استان زنجان در بحث کاداستر رتبه اول دارد و برای نخستین بار در استان زنجان اسناد تک برگی به کشاورزان ارائه شده است.

 

استاندار زنجان به سفر مقامات کشوری به استان نیز اشاره کرد و گفت: در سفر نوبخت به زنجان پروژه های راه آهن و راه های مواصلاتی استان برررسی و وضعیت آنها تعیین تکلیف شد.

 

حقیقی همچنین به شعور حسینی مردم در محرم امسال اشاره کرد و گفت: 33 میلیارد تومان در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط مردم جمع آوری و توزیع شد.

 

وی بر ضرورت رفع مشکلات اینترنت مدارس روستایی تاکید کرد و گفت: مردم ماهنشان و خدابنده با مشکلات بیشتری در این حوزه مواجه هستند.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایین بودن پوشش شبکه در بخش های روستایی نسبت به میانگین کشوری، از عقب ماندگی‌های پوشش دیجیتال در برخی مناطق استان زنجان انتقاد کرد.

 

مصطفی طاهری بر ضرورت ایجاد بستری در بحث دیتا سنتز تاکید کرد و گفت: این اقدام به قط برق و آی تی شدن این استان کمک می کند.

 

 

 

 

کد خبر 969722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha