خادمیاران رضوی از مدافعان سلامت نکا قدردانی کردند

با حضور خادمیاران رضوی و مسئول دفترکانون های خدمت رضوی در شهرستان نکا، از مدافعان سلامت در بیمارستان های امام حسین(ع)، بوعلی و مرکز بهداشت و سلامت این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدتقی یحیی پور» در حاشیه آئین تکریم مدافعان سلامت  در خط مقدم مقابله با کرونا شهرستان نکا گفت: این مراسم با هدف تکریم  و قدردانی از زحمات  کادر سلامت  که بیش از ۷ ماه  بی وقفه  برای سلامت  همشهریان از هیچ تلاشی  دریغ نکردند و حتی  بعضی از این عزیز در این مسیر نیز جان شان را درطبق اخلاص نهادند برگزار شد تا  در سایه توجهات  هشتمین امام همام  همچون گذشته  درانجام وظیفه  خطیرشان به ادامه خدمت خالصانه بپردازند.

 

مسئول دفترکانون های خدمت رضوی  در شهرستان نکا افزود: خادمیاران رضوی به پاس خدمات ارزشمند کادر درمانی و پرستاران در ایام بحران کرونا در بیمارستان های امام حسین(ع)، بوعلی و مرکز بهداشت و سلامت  این شهرستان حاضر شدند تا مدافعان سلامت در این مسیر با تبرک جستن از پرچم مقدس گنبد منور ثامن الحجج(ع)  با امید و روحیه معنوی خاص درامر سلامت  هموطنان کوشا باشند.

وی همچنین به خدمات ارزنده خادمیاران رضوی نکا در جبهه مقابله با کرونا و پشتیبانی از مدافعان سلامت با تولید و توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک، موادضدعفونی کننده و... اشاره کرد و یادآورشد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) از آغازین روزهای شیوع این بیماری در نکا همانند سایر مردم و گروه های جهادی در امر ضدعفونی اماکن پرتردد، بیمارستان ها، مراکز بهداشت، مساجد، نانوایی ها و... برخط شدند و این روند همچنان به صورت خودجوش ادامه دارد.

 

به گزارش شبستان، دراین مراسم  پرچم آستان قدس رضوی و نذورات اهدایی بارگاه منور امام مهربانی ها به کادر درمانی، پزشکان و پرستاران تقدیم شد.

 

کد خبر 969754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha