فوت ۴ بیمار کرونایی طی۲۴ ساعت گذشته در گلستان/ ۶ شهر گلستان در وضعیت قرمز کرونا

فاضل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر در استان گلستان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» ظهر امروز(چهارشنبه 19 شهریور) در کفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی هفته های اخیر آمار مبتلایان به کرونا در استان گلستان با روند افزایشی همراه بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه میزان بستری مبتلایان به کرونا در مراکز درمانی گلستان طی هفته جاری به 292 نفر رسیده است، ادامه داد: با توجه به اینکه در هفته گذشته 280 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری بودند این آمار حاکی از افزایش بار بستری بیماران کرونایی است.

 

وی از فوت 4 نفر بر اثر کرونا طی 24 ساعت گذشته در گلستان خبر داد و یادآور شد: افزایش میزان فوتی ناشی از کرونا طی این هفته در حالی رقم خورد که در هفته گذشته به طور میانگین یک فوتی در گلستان گزارش شده بود، همچنین از بین 292 بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی گلستان، 73 نفر در بخش مراقبت های ویژه و 29 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

 

فاضل از وضعیت قرمز کرونا در 6 شهرستان رامیان، مینودشت، کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و آق قلا خبر داد و افزود: مابقی شهرستان های استان گلستان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از احتمال قرارگیری شهر گرگان در وضعیت قرمز کرونا طی روزهای آینده خبر داد و ابراز داشت: متأسفانه طی سه روز گذشته آمار بیماران کرونایی در گرگان با افزایش همراه بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از زمان بازگشایی مدارس تاکنون هیچ مورد از ابتلای دانش آموزان به کرونا در گلستان گزارش نشده است.

 

فاضل به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ شهریورماه در گلستان اشاره کرد و از نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها خواست برای پیشگیری از انتقال کرونا و حفظ سلامت مردم، تمامی الزامات ستاد ملی کرونا را رعایت کنند.

 

کد خبر 969796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha