بازتاب پیام مقام معظم رهبری به بازنشر تصاویر موهن‌ مجله فرانسوی در اوگاندا

رایزن فرهنگی ایران در اوگاندا از انعکاس گسترده پیام مقام معظم رهبری در واکنش به بازنشر تصاویر توهین‌آمیز به پیامبر گرامی اسلام(ص) در مجله انگلیسی زبان «شارلی ابدو» فرانسه در رسانه‌های اوگاندا خبر داد.

به گزارش حبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، «محمدرضا قزلسفلی» رایزن فرهنگی ایران در اوگاندا،گفت: این رایزنی متن انگلیسی پیام امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در واکنش به بازنشر تصاویر توهین‌آمیز مجله فرانسوی «شارلی ابدو» به حضرت محمد(ص) را تحت عناوین «صهیونیست‌ها پشت صحنه اهانت به پیامبر اسلام(ص)»، «رهبر معظم ایران توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) را محکوم نمودند»، «بازنشر کارتون فرانسوی گناه بزرگ نابخشودنی»، «اهانت به پیامبر اسلام(ص) برای انحراف اذهان از توطئه صهیونیست‌ها» در رسانه‌های مجازی اوگاندا منتشر كرد.

 

وی تأکید کرد: صفحات و شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک، واتس آپ، سایت‌های خبری هُملَند، بلال اوگاندا، اخبار آفریقا، مطالعات فرهنگی آفریقا و سایر رسانه ها به سرعت بازتاب وسیع داشته است.

 

قزلسفلی خاطرنشان کرد: متن این پیام از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در اوگاندا به ایمیل‌های الکترونیکی شخصیت‌های دینی، علمی و فرهنگی و بیش از ۴۰۰ فرهیخته این کشور ارسال شد.

 

در پیام حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای در پی اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم(صلّی‌الله‌علیه‌ و آله‌ و‌ سلّم) آمده است: ملت‌های مسلمان با حفظ هوشیاری خود هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.

کد خبر 969806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha