نگاه به آموزه های دینی در کلمات امام سجاد علیه السلام موج می زند

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه امام سجاد علیه السلام خورشید پرفروغ و عالم گیر است گفت: نگاه به آموزه های دینی در کلمات امام سجاد علیه السلام موج می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام دکتر حبیب رضا ارزانی» در نشست تخصصی بررسی شخصیت امام سجاد علیه السلام به صورت ویدئو کنفرانس بیان داشت: خورشید متعلق به شخص و گروه خاصی نیست بلکه متعلق به همگان است.

 

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: خورشید برای همه نور افشانی می کند و همگان از پرتو و غروب خورشید بهره می  گیرند.

 

 ارزانی یادآور شد: ائمه معصومین همچون خورشید و ستارگان درخشانی هستند که می درخشند و مربوط به یک گروه و شخص خاصی نیستند.

 

وی افزود: امام سجاد علیه السلام خورشید پرفروغ و عالم گیر است و متعلق به شیعه و سنی نیست بلکه متعلق به آحاد ملت است و نیز کسانی که علاقمند به وجود نازنین آن حضرت هستند.  

 

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد:  وقتی منابع اهل سنت را بررسی می کنیم، در حوزه زندگی نامه، جایگاه روایت گری و  القاب و کنیه امام سجاد می توان صحبت کرد.

 

ارزانی با اشاره به اینکه صحیفه سجادیه را سالی یک مرتبه مرور کنیم، گفت: شاید برخی از مشکلات و سختی ها در زندگی عامل بر بازگشت انسان به فطرت پاک و مسیر الهی باشد.

 

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: نگاه به آموزه های دین و غیر دینی در کلمات امام سجاد علیه السلام موج می زند.

کد خبر 969832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha