نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های نظام، جان، مال و ناموس مردم است

سردار ملکی با بیان اینکه پلیس حافظ ارزش‌های نظام، جان، مال و ناموس مردم است گفت: نیروی انتظامی با توان بالای خود با صلابت و قاطعیت تمام در مقابل هرگونه ناهنجاری و اخلالگری در نظم و امنیت عمومی جامعه می‌ایستد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «عزیزاله ملکی» امروز(چهارشنبه، ۱۹ شهریور)در جلسه قرارگاه کاهش تصادفات که با حضور مسئولان انتظامی در سالن اجتماعات شهدا ناجا برگزار شد، خشنودی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروی انتظامی را یک موهبت الهی دانست که نصیب این نهاد انتظامی و کارکنان آن شده‌ است.

 

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به تحرکات دشمن در داخل و خارج از مرز‌های ایران گفت: دشمنان کشور با تمام برنامه‌ ریزی‌ها و تحریم ها موفق به اجرای اهدافشان که ایجاد ناامنی در کشور است، نشده‌اند که این مهم حکایت از اتفاقی نبودن امنیت و تلاش نیروی انتظامی برای تثبیت امنیت در جامعه است.

 

وی فعالیت قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش را طرحی بسیار مناسب دانست و تصریح کرد: با آغاز به کار قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در چند روز اخیر شاهد آسایش و امنیت روانی بسیار خوبی در جامعه بودیم که این موضوع حاصل زحمات کارکنان نیروی انتظامی است.

 

ملکی پلیس را حافظ ارزش‌های نظام، جان، مال و ناموس مردم دانست و اذعان داشت: نیروی انتظامی با توان بالای خود با صلابت و قاطعیت تمام در مقابل هرگونه ناهنجاری و اخلالگری در نظم و امنیت عمومی جامعه می‌ایستد.

 

وی با اشاره به اینکه خدمت صادقانه اجر اخروی و دنیوی را به همراه دارد گفت: باتوجه به مسئولیت سنگین پلیس در قبال شهروندان، استاندارد سازی و تعالی رفتار پلیس نقش بسیار بزرگی در کسب رضایتمندی مردم دارد.

 

ملکی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای کاهش تصادفات و افزایش روحیه و تعهد خدمتی در افسران پلیس راه و راهور خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش حجم ترافیک در نیمه دوم سال جاری و در نتیجه احتمال افزایش تخلفات و جانباختگان در حوادث و سوانح رانندگی، باید توان پلیس راه و راهور ارتقاء پیدا کند.

 


وی در ادامه بی تفاوتی مردم نسبت به شیوع ویروس کرونا را یک خطر جدی قلمداد کرد و افزود: عدم استفاده شهروندان از ماسک و حضور در اماکن شلوغ، زنجیره این بیماری را گسترش داده و در نتیجه می‌تواند تهدید بزرگی برای کشور باشد.

 


فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان استفاده از ماسک و اجرای شیوه‌نامه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا را برای کارکنان نیروی انتظامی لازم دانست و از شهروندان خواست تا از سفرهای غیرضروری به استان گیلان جدا خودداری کنند.

کد خبر 969836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha