توهین به قرآن و پیامبر اسلام نشانه اتخاذ راهبرد دشمنان در اسلام‌هراسی است

حجت‌الاسلام همت‌پور در پیامی اعلام کرد: حرکت رذیلانه و موهن توهین به قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام نشان از اتخاذ راهبرد دشمنان در اسلام‌هراسی و پشت پرده‌های پیچیده و کینه‌توزانه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در پیامی توهین به قرآن و پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَن کَانَ یَرْجُوا اللَّهَ وَالْیَوْمَ الْاَّخِرَ وَذَکَرَ اللَّهَ کَثِیراً. (احزاب : 21)

قطعا براى شما در (اقتداء) رسول خدا سرمشقى نیکوست، براى آن کس که به خدا و روز بازپسین امید دارد و خدا را فراوان یاد مى کند.

 

توهین به قرآن کریم و ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام و توجیه آن به بهانه آزادی بیان بهانه احمقانه و اقدامی کینه‌توزانه است؛ اهانت به پیامبران الهی، جنایت علیه انسانیت و بشریت است.

 

اقدام عمدی برخی روزنامه‌های مشکوک در نسبت دادن فعالیت‌های مجرمانه و پلید گروه‌های تکفیری به اسلام و پیامبر اسلام (ص)، تلاش برای گمراه کردن افکار عمومی جهانی و بزرگترین ظلم به ساحت سید بشریت، رسول الله (ص) است، این در حالی است که اسلام و پیامبر اسلام (ص) از اقدامات گروه‌های تکفیری مانند داعش، القاعده و گروه‌های مشابه آنها که ساخته و پرداخته دست آمریکا و صهیونیست هستند، مبری می‌باشند.

 

این حرکت رذیلانه و موهن توهین به قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام گرچه به ظاهر توسط رسانه‌ای فرانسوی و توسط جمعی از جاهلان حقیر و بداندیش واقع شده است، اما در اصل، نشان از اتخاذ راهبرد دشمنان در اسلام‌هراسی و پشت پرده‌های پیچیده و کینه‌توزانه دارد.

 

اینجانب و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان این عمل شنیع را به‌ شدت محکوم کرده و از علما، فرهیختگان و آزادگان عالم درخواست داریم تا در برابر این دسیسه‌های شیطانی با بصیرت و افشاگرانه موضع‌گیری نمایند.

 

کد خبر 969883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha