تخفیف ۵۰ درصدی پروانه ساخت برای صنوف آلاینده در  بیرجند

جاوید از تخفیف ۵۰ درصدی شهرداری برای صدور پروانه‌های ساخت صنوف آلاینده در بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،‌ «محمدعلی جاوید» صبح امروز (۱۹شهریور) در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی، اظهار کرد: ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم با هدف صیانت از حقوق شهروندان در اولویت قرار دارد.

 

شهردار بیرجند با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های مربوط به صنوف آلاینده توسط شهرداری بیرجند انجام و آماده شده است، گفت: طرح صنوف آلاینده در زمینی به مساحت ۶۸ هکتار تعریف شده است که ۱۴ هکتار مربوط به شهرداری است.

 

وی ادامه داد: تاکنون یکهزار قطعه را راه و شهرسازی واگذار کرده اما ۳۵۰ قطعه شهرداری به علت مشکلات وقفی هنوز تعیین تکلیف نشده است.

 

جاوید از تخفیف ۵۰ درصدی شهرداری برای صدور پروانه‌های ساخت صنوف آلاینده در بیرجند خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با همکاری اوقاف سریع تر مشکلات مربوط به واگذاری‌ها تعیین تکلیف شود.

 

شهردار بیرجند با گلایه مندی از سازمان ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه به دلیل بلاتکلیفی این اراضی و توقف طرح انتقال صنوف آلاینده، گفت: این در حالی است که بیشتر اصناف هزینه‎های مربوطه را پرداخت کردند اما اکنون وضعیت واگذاری زمین های آنان همچنان معطل مانده است.

کد خبر 969888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha