اکنون حفاظت از نظام مهم ترین وظیفه است

مسئول دفتر استفتاء مقام معظم رهبری در بیت امام خمینی (ره) با اشاره به مقتضیات زمان حاضر، حفاظت از نظام را مهم ترین وظیفه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام محمود محمد یزدی امروز (15 دی) در دیدار اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر از بیت بنیانگذار انقلاب گفت: در این مقطع زمانی امانت مهمی به دست ما سپرده شده که اگر بتوانیم نسبت به این مسئله امانت دار خوبی باشیم، کاری بزرگ انجام داده ایم.


وی افزود: گاهی اوقات برخی ها چنین تلقین می کنند که ما در مسائلی قدرت چندانی نداریم ولی نباید اصلا چنین فکرهایی را به ذهن خود راه دهیم چرا که ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار موفق، قدرتمند و مقتدر هستند.


مسئول دفتر استفتاء مقام معظم رهبری در بیت امام خمینی (ره) با اشاره به برخی از ویژگی های رهبر کبیر انقلاب ادامه داد: ایشان در همه حرکات، سکنات و گفتار خود جانب احترام را رعایت می کردند و در همه رفتارها جهات مختلف را در نظر می گرفتند.


وی با تاکید بر لزوم الگو گرفتن از شخصیت و روش زندگی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: ما همه وظیفه داریم خودمان را بشناسیم و در هر جایی که مشغول فعالیت و کار هستیم برای پیشرفت نظام تلاش کنیم.


حجت الاسلام محمد یزدی در پایان دعا برای هنگان و خواندن زیارت های مختلف را از جمله ویژگی های بارز امام راحل عوان کرد و افزود: ما هم نباید هیچ گاه از دعا غفلت کنیم و باید از خداوند خواهیم تا به همه توفیق دهند چرا کعه دعا بسیار موثر است.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 96990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha