پروژه بهسازی معبر اصلی روستای زواره بید به پایان رسید

بخشدار جلیل آباد از بهسازی پروژه معبر اصلی روستای زواره بید خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،سید مصطفی قاسمی بخشدار جلیل آباد شهرستان پیشوا گفت: تامین امنیت شهروندان به هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر، یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت های بخشداری جلیل آباد محسوب می شود، لذا عملیات بهسازی و روکش آسفالت معابر به طور منظم و به طبع آن افزایش رفاه شهروندان، تسهیل در روند عبور و مرور و مناسب سازی معابر و جاده ها همواره در دستور کار بخشداری قرار دارد‌‌.


قاسمی افزود: در این راستا عملیات بهسازی آسفالت معبر اصلی روستای زواره بید به طول ۷۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و صرف ۶۵۰ تن آسفالت، به اتمام و در هفته دولت به بهره برداری رسید.


وی اظهار داشت: این پروژه بعد از انجام تعریض و عقب نشینی های لازم و مطابق با طرح هادی روستا، پس از طی مراحل اولیه نظیر جدول کشی و زیرسازی توسط دهیاری ها، با همکاری بنیاد مسکن شهرستان به مرحله نهایی آسفالت رسید.


قاسمی ضمن اشاره به اینکه اجرای این طرح با همکاری مثال زدنی ساکنین روستای زواره بید عملی شده است، افزود: با آسفالت محور اصلی روستا، عبور و مرور ایمن تری در این مسیر خواهیم داشت و امید است که ساکنین این روستا و ایل هداوند با بهره برداری از این هدیه هفته دولت و نیز رعایت نکات ایمنی همواره از سلامتی و نشاط برخوردار باشند.

کد خبر 969993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha