تظاهرات مردم خراسان شمالی در محکومیت اهانت به ساحت قدسی پیامبر اکرم صلوات الله

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور فراخوان؛ از عموم مردم مرکز استان برای حضور در تجمع اعتراضی اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پی اهانت رذیلانه و توهین به کلام وحی و ساحت قدسی خاتم پیامبران؛ نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم، طی فراخوان عمومی از مردم مؤمن و دیندار باب الرضا-گنجینه معرفتها دعوت می‎کند تا با حضور در تجمع اعتراض آمیز؛ ضمن محکومیت  این حرکت رذیلانه، با آرمان بزرگ پیامبر مهر و رحمت نبی باعظمت اسلام، حضرت محمدبن عبدالله صلی الله علیه وآله وسلم تجدید عهد کنند.

 

 

در متن این فراخوان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هوالذی ارسل رسوله بالهدی و دین الحق لیظهره علی الدین کله و لو کره المشرکون

بار دیگر دست غربی- صهیونیستی شیطان اعظم از آستین نشریه فرانسوی بیرون زده و اوج عنادورزی و کینه توزی خود را نسبت به گسترش چشم گیر اسلام ناب محمدی و شخصیت عالم‎گیر پیامبر نور و رحمت صلوات ا... و سلامه علیه نشان داد.

 

 

دشمنان دیانت، قرآن و انسانیت به بهانه واهی آزادی بیان با آغاز پروژه اهانت به مقدسات و ادیان به دنبال ایجاد تفرقه بین ادیان و مذاهب و انحراف اذهان نسبت به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و شیطان بزرگ بوده تا در بهبوهه تشویش رسانه‎ای نقشه شوم خود را در راستای عادی سازی روابط دول عربی با اسرائیل، جنایات غیر انسانی در یمن، گسترش شهرک سازی یهودیان، الحاق بیت المقدس و بسیاری از جنایات دیگر به پیش ببرد.

 

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن عرض تسلیت ایام اسارت آل الله علیهم السلام و محکومیت اقدام وقیحانه و موهن نشریه شیطانی فرانسوی؛ از عموم مردم ولایتمدار و مؤمن مرکز استان دعوت می‎کند تا با حضور در تجمع اعتراض آمیزی که در راستای محکومیت این اهانت شنیع و تجدید عهد با آرمان الهی و بزرگ نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه روز پنج‌شنبه بیستم شهریورماه ساعت 10 صبح در میدان شهید بجنورد و با رعایت تمامی دستورالعمل‎های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا و رعایت فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد؛ حضور بهم رسانند.

 

 

کد خبر 970003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha