انعقاد تفاهم‌نامه ۲ هزار میلیارد تومانی برای اجرای پروژهای آبرسانی/فعال بودن ۲۰ هزار صندوق قرض‌الحسنه

سردار زهرایی گفت: برای اجرای پروژهای آبرسانی و آب‌بندان‌ها ۲ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه بین بسیج سازندگی و شرکت آب و فاضلاب منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، سردار «محمد زهرایی» امروز(۱۹ شهریورماه) در نشست تخصصی اشتغال مازندران که در سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به اینکه براساس فرموده مقام معظم رهبری فلسفه حضور بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت است، اظهار کرد: هر جایی که نظام تهدید شود بسیج با قدرت وارد میدان می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: بسیج به دلیل ریشه مردمی و داشتن ۱۶۰ هزار رده مردمی دارای شبکه وسیعی است و در دنیا بی‌نظیر بوده و جبهه مقاومت فناوری برای انقلاب است.

 

وی با اعلام اینکه ۲۴ هزار گروه جهادی و ۶۰۰ هزار نفر برای انقلاب درحال فعالیت هستند، افزود: بسیاری از کشورهای منطقه برای مقابله با فقر و محرومیت از ایران الگوگیری می‌کنند.

 

این مسئول با بیان اینکه ورود بسیج تصدی‌گری و متولی‌گری نیست، ادامه داد: هدف ورود بسیج به اقتصاد، کمک به مردمی کردن که همان اقتصاد مقاومتی است.

 

زهرایی با اشاره به اینکه بسیج تسهیل‌گر بین دستگاه‌های اجرایی است، گفت: ورود بسیج در عرصه اقتصاد،‌سرمایه‌گذاری و تصدی‌گری نیست.

 

وی از فعال بودن ۲۰ هزار صندوق قرض‌الحسنه بسیج سازندگی در کشور با ۹۰۰ هزار عضو با رویکرد اشتغالزایی خبر داد و بیان کرد: تاکنون در پروژه‌های عمرانی، محرومیت‌زدایی و اقتصادمقاومتی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: تفاهم نامه های مختلفی با دستگاه‌های مختلف مانند آموزش تعاونی‌ها،‌ حفاظت از جنگل‌ها، بیابان‌زدایی، توسعه کشت در اراضی شیبدار و... منعقد شده است.

زهرایی با اشاره به تفاهم نامه همکاری سپاه کربلای استان با کمیته امداد امام خمینی (ره )در حوزه آموزش و اشتغال، گفت: برای اجرای پروژهای آبرسانی و آب‌بندان‌ها ۲ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه با شرکت آب و فاضلاب منعقد شده است.

کد خبر 970008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha