اهانت نشریه فرانسوی به ساحت قدسی پیامبر(ص) اقدامی شیطانی و خبیثانه است

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: اهانت نشریه فرانسوی به ساحت قدسی پیامبر رحمت یک اقدام شیطانی و خبیثانه است.

حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به آیه هشتم صورت صف « یریدون لیطفئوانورالله بافواههم والله متم نوره ولوکره الکافرون» اظهار کرد: اهانت نشریه فرانسوی به ساحت قدسی پیامبر رحمت یک اقدام شیطانی و خبیثانه است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه صلح وعدالت حضرت محمد(ص) نشانه درماندگی و یاس استکبار جهانی در مقابله با موج اسلام‌خواهی است افزود: این اقدام خبیثانه نشریه فرانسوی به‌منظور عقده‌گشایی و انتقام از شکست‌های پی درپی در مقابله با نهضت مقاومت است.

 

وی گفت: بی‌تردید این حرکت مذبوحانه تنها اهانت به مقدسات مسلمانان نیست بلکه هتک حرمت به ساحت همه ادیان توحیدی، پیامبران الهی و وظیفه پاسخگویی برای همه آنان است.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری تصریح کرد: آنچه که جبهه استکبار را واداشت تا دراین موقعیت زمانی دست به چنین اقدام شیطانی بزند، انحراف افکار عمومی از اوضاع ناهنجار آمریکا و فرانسه و رسوایی جبهه استکبار در مقابله با آن و مسئله فلسطین است که تحت عنوان معامله قرن و عادی سازی روابط با رژیم صهیونستی است.

 

امام جمعه صومعه‌‌سرا با اشاره به محکوم کردم این اقدام شیطانی خاطرنشان کرد: از همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان و پیروان ادیان توحیدی خواستار ایجاد صفوف متحد برای مقابله با قداست‌زدایی جبهه استکبار هستم.

 

وی اظهار کرد: همچنین از وزارت امورخارجه مصرانه می‌خواهم با استفاده از تمامی امکانات در ایجاد هماهنگی کشورهای اسلامی برای مقابله و محکومیت این حرکت خبیثانه و شیطانی اقدام کنند.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری افزود: ازهمه برادران و خواهران ایمانی، جوانان بسیجی و انقلابی و همشهریان گرامی انتظار دارم با حضور مسئولانه و آگاهانه در نماز جمعه این هفته، اعتراض و محکومیت خود را نسبت به این اقدام زبونانه و رفتار شیطانی اعلام کنند.

 

کد خبر 970024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha