مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در زنجان برگزار شد

مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور ۴۸ نفر شرکت کننده از شهرستان‌های مختلف استان زنجان به صورت حضوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در راستای شناسایی نخبگان مهارتی و استعدادهای برتر این استان مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور 48 نفر شرکت کننده از شهرستان‌های مختلف استان زنجان به صورت حضوری برگزار شد.

 

از میان 257  نفر ثبت نام کننده در مرحله شهرستانی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت، 76  نفر شرکت کننده توانستند به مسابقات مرحله استانی راه یافته و 48 نفر در18 رشته مهارتی با یکدیگر رقابت کردند.

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا آزمون مرحله استانی سال ۹۹ با رعایت دستور العمل های بهداشتی و در تمامی رشته‌ها به صورت حضوری برگزار شد و نفرات برتر برای حضور در مرحله کشوری به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور معرفی خواهند شد.

 

هدف از برگزاری این مسابقات اشاعه فرهنگ مهارت‌آموزی، توسعه و ترویج گفتمان مهارت در بین جوانان، ارتقا سطح استاندارد سرفصل‌های آموزشی، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای و کشف استعدادهای برتر به منظور رشد و پرورش آنان است.

 

لازم به ذکر است این دوره از مسابقات مهارت در مرحله استانی در 18 رشته  و در سه مرکز (مراکز شماره یک شهید مفتح، مرکز شماره سه خواهران الزهرا، مرکز مهارتهای پیشرفته) بر اساس تفکیک رشته‌ها برگزار شد.

کد خبر 970034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha