فعالیت ۲۶ مدرسه علوم و معارف اسلامی «صدرا» در خوزستان

حجت‌الاسلام نبی‌زاده با بیان اینکه از بهمن سال ۹۸ تاکنون با همکاری آموزش و پرورش خوزستان نسبت به تبدیل۱۱ مدرسه دولتی به مدارس صدرا اقدام کردیم گفت: در حال حاضر ۲۶ مدرسه علوم و معارف اسلامی «صدرا» در شهرهای مختلف استان فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده» در خصوص فعالیت مدارس صدرا در خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیگیری‌های انجام شده در برگزاری جلسات متعدد با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و معاونان و کارشناسان این اداره کل مبنی بر توسعه و تاسیس مدارس صدرا در شهرستان‌های مختلف استان، خوشبختانه توانستیم در هشت شهر نسبت به تبدیل 11 مدرسه دولتی به مدارس وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی (صدرا) اقدام کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد مدارس صدرا در خوزستان به 26 باب (به استعداد 35 کد آموزشی) افزایش یافته است افزود: از بهمن سال 98 با رایزنی‌های انجام شده و استقبال مدیرکل آموزش و پرورش و مدیران این سازمان و تلاش رؤسای تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها موفق به راه‌اندازی دوره متوسطه اول در شهرستان‌های اندیمشک، شوش دانیال، مسجدسلیمان، بندرامام، لالی، اندیکا، هندیجان، شوشتر و بهبهان شدیم.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی راهبردی و اهداق متعالی مدنظر مدارس صدرا، بتوانیم در بالندگی فرهنگی، تربیتی و مذهبی دانش‌آموزان و جهت‌دهی آنها به ادامه تحصیل ر رشته علوم و معارف اسلامی گامی مؤثر برداشته باشیم.

 

حجت‌الاسلام نبی‌زاده هدف از توسعه مدارس صدرا در دوره اول متوسطه را ایجاد زیرساختی مناسب جهت جذب و تربیت دانش‌آموزان برای راهیابی و ادامه تحصیل در رشته نظری علوم و معارف اسلامی دانست و تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم جامعه به نیروی جوان، متعهد و انقلابی در اداره امور مملکتی، امیدواریم شاهد حضور آینده‌سازانی فرهیخته و تأثیرگذار درمجموعه‌های مختلف کشور باشیم.

 

وی اذعان داشت: کلیه اقدامات صورت گرفته در جهت کمک به آموزش و پرورش و کم کردن باری از حجم سنگین مسئولیت‌های این مجموعه در مدیریت آموزشی و پرورشی مدارس بوده و با تعاملات سازنده‌ای که انجام گرفته امیدواریم چشم‌انداز وسیع‌تری در بسط و گسترش مدارس صدرا در اقصی نقاط استان داشته باشیم.

 

کد خبر 970041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha