۲۰ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد

فرماندار شیروان گفت: ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شیروان توزیع شد.

«امین رضا مرآتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: در مرحله دوم طرح مواسات، ۲۰ هزار پُرس غذای گرم و هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های شناسایی شده سطح شهر توسط سپاه توزیع شده است.

 

فرماندار شیروان بیان کرد: در مرحله دوم این طرح نیز تهیه جهیزیه نوعروسان، در برنامه قرار گرفت که 200 بسته جهیزیه بین نوعروسان شهرستان توزیع شد.

 

مرآتی عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا و اجرای طرح مواسات، خیران شهرستان در این زمینه کمک های خوبی انجام دادند که همچنان ادامه دارد و در این شرایط لازم است به افراد بی بضاعت جامعه با توجه به نیازهای آنان کمک شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول اجرای این طرح با هماهنگی و همکاری مردم، خیران و بسیج و سپاه، پنج هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین خانوارهای نیازمند شهرستان توزیع شده بود.

 

مرآتی تصریح کرد: مردم، جوانان و نوجوانان از ابتدای این طرح با جمع آوری کمک‌های خیرخواهانه اوج همدلی خود را در این روزهای کرونایی به نمایش گذاشتند که نشان از همدلی و آگاهی آنان و همچنین خیران در موسسات و بنیادهای تاثیرگذار در این کار خداپسندانه و رزمایش اجتماعی است.

 

نماینده عالی دولت در شیروان ادامه داد: به دنبال رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مومنانه، میلیون‌ها بسته معیشتی کمک به نیازمندان توسط خیران و مسئولان در کشور تهیه و توزیع شد.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 970049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha