اجرای رزمایش مؤمنانه کانون شهدای شهبند با محوریت تهیه لوازم‌التحریر دانش آموزان

خادمی از راه‌اندازی پویش«مشق احسان» باهدف تهیه کیف، لوازم‌التحریر و بسته‌های معیشتی برای دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: مردم نوع‌دوست می‌توانند برای مشارکت در این امر خداپسندانه کمک‌های مؤمنانه خویش را به شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۸۴۶۹۸واریز نمایند.

«محمد خادمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، بابیان اینکه فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری شهدای شهبند مسجد امام حسن مجتبی(ع) با همکاری و همدلی پایگاه‌های بسیج خواهران حضرت آسیه و برادران شهدای شهبند، هیئت‌امنا و مردم نوع‌دوست و محب اهل‌بیت(علیهم‌السلام) به‌صورت خودجوش انجام می‌شود، گفت: اعضای کانون شهدای شهبند پیشگام در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی هستند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهبند مسجد امام حسن مجتبی(ع) ساری اظهار کرد:  با توجه به شیوع کرونا و آسیب دیدن مشاغل و کسب‌وکارها در پی ظهور این ویروس منحوس، لزوم توجه به قشرهای آسیب‌پذیر جامعه بیش‌ازپیش احساس می‌شود و در این راستا کانون‌ فرهنگی هنری شهدای شهبند برای کمک به نیازمندان بسته‌های غذایی و حمایتی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند و محروم توزیع کرد.

 

وی همچنین از تهیه و توزیع بیش از ۵۰۰۰ غذای گرم بین نیازمندان خبر داد و ادامه داد: مرکز نیکوکاری قاسم ابن الحسن(ع)،هیئت دانش‌آموزی انصار المهدی، حوزه علمیه خواهران حضرت نرجس(س) و ستاد اجرای فرمان امام(ره) استان مازندران در اجرای طرح طبخ غذای گرم یاری‌رسان بچه‌های مسجد امام حسن مجتبی(ع) بودند.

خادمی بابیان اینکه توزیع نذر قربانی بین نیازمندان از اقدامات دیگر این کانون برای کمک به نیازمندان بود که با همکاری خیرین صورت گرفت، یادآور شد: بیش از ٧٠ بسته گوشت قربانی در عید قربان امسال با ذبح شرعی و بهداشتی تهیه شد.

وی بیان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس در شرایط کنونی کشور، تلاش داریم برای دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش مرکز نیکوکاری قاسم بن الحسن(ع) در قالب پویش«مشق احسان» کیف، لوازم‌التحریر به همراه بسته معیشتی تهیه کنیم.

خادمی اذعان کرد: خیرین و مردم نوع‌دوست و نیک‌اندیش میهن عزیزمان ایران اسلامی می‌توانند برای مشارکت در این امر خداپسندانه از طریق واریز کمک‌های مؤمنانه خویش به شماره کارت6037997950184698به نام مرکز نیکوکاری قاسم بن الحسن(ع) اقدام نمایند.

 

 

کد خبر 970067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha