تشکیل کمیته بهداشت و سلامت در قرارگاه جهادی امام رضا

شهریاری از تشکیل کمیته بهداشت، درمان و سلامت در قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان خبر داد و گفت: به زودی فراخوانی برای کمک به کادر درمان منتشر خواهیم کرد و از افراد متخصص در حوزه سلامت دعوت می‌کنیم که در این کمیته عضو شوند.

«حامد شهریاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: از زمان شروع بحران کرونا در خوزستان قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان با همه توان وارد عرصه نبرد با این ویروس منحوس شد.

 

رئیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان افزود: این قرارگاه با برپایی کارگاه‌های دوخت ماسک و لباس مخصوص کادر درمان و تولید مواد ضدعفونی کننده تحت نظر مراجع و متولیان مرتبط تلاش کرد در کنار کادر درمان باشد و سهم خود را در مقابله با کرونا ایفا کند.

 

وی اضافه کرد: اکنون که پیک اول تمام شده و با توجه به خستگی کادر درمان و شروع پیک دوم کرونا در خوزستان و همراهی آنفولانزا با آن آماده همه نوع کمک و حمایت از کادر درمان و سلامت دانشگاه علوم پزشکی اهواز هستیم.

 

شهریاری تصریح کرد: در این قرارگاه کمیته سلامت و بهداشت و درمان تشکیل شده که بسیاری از نیروهای جهادی و توانمند عرصه درمان و سلامت و بهداشت در آن عضویت دارند و به زودی فراخوانی برای کمک به کادر درمان منتشر خواهیم کرد.

 

وی اذعان داشت: انتظار ما از مردم این است که دستورالعمل‌ها و موازین بهداشتی کرونایی را به شوخی نگیرند و دل‌شان به حال کادر درمان بسوزد و به آنان رحم کنند چون با حضور در بیمارستان‌ها از نزدیک متوجه خستگی و پژمردگی آنها شدیم و این به هیچ عنوان انصاف نیست که با رفتار خود در این شرایط سخت و بحرانی مشکلی با مشکلات کادر درمان اضافه کنیم.

 

رئیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان یاد آور شد: از افراد متخصص در حوزه سلامت دعوت می‌کنیم که در کمیته بهداشت و سلامت این قرارگاه جهادی عضو شوند تا پس از تکمیل مراحل عضویت برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از توان آنها صورت گیرد.

 

کد خبر 970144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha