توهین به پیامبر اسلام بیانگر انحطاط فکری و اخلاقی عصر حاضر است

حجت الاسلام کوچکی توهین‌های سخیف و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه و سوزاندن مصحف نورانی قرآن کریم در سوئد را نمونه‌هایی از جاهلیت مدرن، عقب افتادگی و انحطاط فکری و اخلاقی عصر حاضر دانست.

حجت الاسلام « سید محسن کوچکی» با محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم اسلام، محمد مصطفی (ص) که نماد رحمت و عطوفت در برابر مردم است به خبرنگار شبستان گفت: مبلغین و مبلغات، هیئات مذهبی، مداحان اهل بیت، مراکز و موسسات فرهنگی قرآنی شهرستان رضوانشهر با اعلام انزجار از این اقدام جاهلانه و بی‌منطق آن را محکوم کردن.

 

رییس تبلیغات اسلامی رضوانشهر از آزادی خواهان و پیروان ادیان الهی و همه انسان های بصیر جهان خصوصا نخبگان و آزادگان جهان خواست تا با محکومیت این اقدامات سخیفانه در پوشش آزادی بیان، با روشن گری و آگاهی بخشی، اقدامات مقتضی را در جلوگیری از تکرار این اقدامات شنیع انجام دهند.

 

 وی با اشتره به لطف و مهربانی پیامبر عظیم الشان اسلام نسبت به عموم مردم، تصریح کرد: پیروان پیامبر اعظم (ص) و رهروان راستین اسلام ناب محمدی(ص) همواره از پیامبر اکرم (ص) الگوبرداری کرده اند چرا که وی رحمت و برادری را برای همه انسان های عالم به ارمغان آورده اند.

 

کوچکی سپس به کلام امیرالمومنین (ع) اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین (ع) درباره انسان ها به کارگزار خود فرمود: دل خود را آکنده از مهر و محبت و لطف نسبت به مردم گردان و مبادا برای آنان چون جانور درنده‌ای باشی که خوردنشان را غنیمت دانی؛ زیرا که مردم دو دسته‌اند: یا برادر دینی تو هستند و یا همنوع تو در خلقت.

 

وی در پایان از مجامع حقوقی و قانونی خصوصا وزارت امور خارجه خواست طبق قوانین بین‌المللی با این اقدامات موهن قاطعانه برخورد کنند.

کد خبر 970225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha