اتخاذ تمهیدات بهداشتی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در گمیشان

دستمرد از رأی دهندگان خواست در ساعات اولیه آغاز انتخابات در شعب اخذ رأی حاضر شوند و گفت: تمامی تمهیدات بهداشتی از قبیل ضدعفونی شعب اخذ رأی انجام شده است.

«احمد دستمرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به گستردگی که شهرستان گمیشان دارد، تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور اندیشیده شده است.

 

فرماندار گمیشان ادامه داد: 39 صندوق در بخش مرکزی و 27 صندوق نیز در بخش گلدشت قبل از ساعت هفت صبح به محل شعب اخذ رأی اعزام شده است و از دقایقی پیش برگزاری انتخابات در گمیشان آغاز شده است.

 

دستمرد با بیان اینکه انتظار داریم که مردم رأی گیری را در ساعت اولیه آغاز انتخابات انجام دهند، افزود: تمامی تمهیدات بهداشتی از قبیل ضدعفونی شعب اخذ رأی انجام شده است و لازم است مردم با ماسک و ترجیحاً با دستکش در شعب اخذ رأی حضور داشته باشند.

 

وی افزود: عوامل اجرایی انتخابات در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش لازم را دیده اند و در هر صندوق یکی از مراقبان بهداشتی به کار گیری شده است تا بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت داشته باشند.

 

فرماندار گمیشان تصریح کرد: در هر صندوق 15 تا 18 نفر به عنوان عوامل انتخاباتی به کار گیری شده است.

 

دستمرد بیان کرد: هر کسی را که در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی منتخب می شود باید مورد حمایت قرار دهیم و نمایندگان منتخب نیز  بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که سال را به جهش تولید نامگذاری کرده است در توسعه کشور و شهرستان پویا باشند.

 

وی بر ضرورت رسیدگی نمایندگان مجلس به مطالبات مردم تأکید کرد و یادآور شد: مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطالباتی دارند که گاهی برخی از آنها سال ها به طول انجامیده است.

 

کد خبر 970292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha