رعایت مفاد قانون انتخابات حق مردم و مسئولان است

هریکندی با اشاره به اقداماتی موثری که در ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی استان البرز صورت گرفته است گفت: رعایت مفاد قانون انتخابات حق مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین فاصلی هریکندی» در جریان آغاز انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در البرز که صبح جمعه 21 شهریورماه سال جاری آغاز شد گفت: رعایت مفاد قانون انتخابات حق مردم و مسئولان است.

 

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: به تمامی نامزدهای انتخاباتی و هوادارانشان توصیه می شود که نسبت به رعایت نکات قانونی در جریان برپایی انتخابات اهتمام داشته باشند.

 

وی توضیح داد: هماهنگی ها و اقدامات ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی با همراهی دستگاه های ناظر و اجرایی به خوبی در حال انجام است.

 

به گفته هریکندی، انتخاب یک کاندیدا از 2 منتخب در این مرحله از انتخابات انجام می شود که که طی آن هر کدام از نامزدها واجد اکثریت آراء انتخاباتی نشوند باید به قانون تمکین کند.

 

رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: هر گونه تحرک و اقدام نامزدهای و طرفداران آن ها از طرف دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی رصد و به شعبه ویژه جرائم انتخاباتی ارجاع داده می شود.

 

کد خبر 970293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha