برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس در ۲۰۷ شعبه اخذ رای

انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۲۱ شهریور در سطح ۲۰۷ شعبه اخذ رای در حوزه جنوبی استان ایلام کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار شهرستان دهلران و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این خصوص، اظهار کرد: فرآیند رای گیری دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۰۷ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره همزمان با ۱۰ حوزه انتخابیه سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است.

 

« مجید عسگری» با بیان اینکه ۱۴۱ شعبه ثابت شهری و روستایی و ۶۶ شعبه سیار شهری و روستایی در ۴ شهرستان دهلران، آبدانان و دره شهر، بدره و بخش‌های تابعه آماده اخذ رای از مردم شریف این حوزه انتخابیه هستند، ابراز کرد: در این حوزه انتخابیه ۱۳۳ هزار ۵۴۲ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

 

وی با بیان اینکه در این حوزه انتخابیه ۲ نامزد انتخاباتی به مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافته اند، تصریح کرد: تمهیدات لازم در سطح ۴ شهرستان این حوزه انتخابیه برای حضور حداکثری مردم و البته با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فراهم شده است.

 

رئیس حوزه انتخابیه دهلران با بیان اینکه از مردم شریف این حوزه انتخابیه درخواست می شود که کار انداختن رای خود به صندوق های اخذ رای را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند، یادآور شد: همچنین شهروندان عزیز این حوزه انتخابیه لازم است که در مراجعه به شعبات اخذ رای حتما از ماسک استفاده کرده و دستکش و خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

 

عسگری با بیان اینکه تمهیدات لازم بهداشتی در محل ورودی های شعبات اخذ رای با همکاری سایر دستگاه هایی اجرایی، درمانی و خدمات رسان انجام شده است، گفت: متولدین ۲۱-۶ -۸۱ و قبل از این تاریخ،  که ۱۸ سال آنها تمام شده است می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

 

وی بیان کرد: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی یعنی ۲ اسفندماه ۱۳۹۸ در حوزه های انتخابیه مربوطه شرکت کرده و رای داده اند، می توانند در دور دوم نیز در همان حوزه رای دهند و همچنین افرادی که در انتخابات اسفندماه سال گذشته، در هیچ یک از حوزه های انتخابیه شرکت نکرده و رای نداده‌اند، هم می توانند در این انتخابات شرکت کنند و به نامزدهای مورد نظر خود رای دهند.

 

 

 

 

کد خبر 970325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha