مدارس حوزه انتخابیه دهلران در روز شنبه تعطیل است

نوذری با بیان اینکه کلیه مدارس حوزه انتخابیه دهلران در روز شنبه تعطیل است، گفت: مدارس این حوزه انتخابیه به منظور ضدعفونی و گندزدایی مدارس شعبات اخذ رای فردا شنبه تعطیل خواهند بود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس ستاد انتخابات این استان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: تمام مدارس مناطق حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های آبدانان، دره شهر و بدره  و دهلران روز شنبه ۲۲ شهریور به علت ضدعفونی کردن مدارس تعطیل است.

 

«محمد نوذری» با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله دوم در اکثر مدارس و ضرورت ضدعفونی کامل مراکز مذکور در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، گفت:  تمام مدارس مناطق حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره فردا شنبه ۲۲ در شیفت صبح و عصر تعطیل است.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم عزیز این حوزه انتخابیه حضور در پای صندوق های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند، بیان کرد: با توجه به احتمال عدم تمدید مهلت قانونی زمان اخذ رای، از مردم عزیز این حوزه انتخابیه درخواست می شود که  در ساعات باقی مانده نسبت به انداختن رای خود به صندوق اقدام کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به لزوم رعایت کلیه نکات و پروتکل های بهداشتی در شعبات اخذ رای، خاطرنشان کرد: هر گونه تجمع در محل شعبات اخذ رای ممنوع است و از رای دهندگان درخواست می شود پس از انداختن رای خود به صندوق، در اسرع وقت شعبه اخذ رای را ترک کنند.

 

نوذری گفت: بر اساس اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور بعد از پایان مهلت قانونی رای گیری، فرایند شمارش آرا در محل شعبات اخذ رای آغاز می شود.

 

گفتنی است، حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه به مرحله دوم کشیده شده است و آقایان بهزاد علیزاده و صادق کرمی در دور دوم با هم رقابت می کنند.

کد خبر 970440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha