کشف ۷۷۳ کيلوگرم مواد مخدر و هلاکت ۲ نفر از سوداگران مرگ

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از کشف ۷۷۳ کيلوگرم مواد مخدر طي يک درگيري مسلحانه با سوداگران مرگ در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعبای، «علی صالحی»  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اين عمليات که با هماهنگی مقام قضایی و توسط پلیس مواد مخدر استان هرمزگان با مشارکت مأموران انتظامی استان کرمان انجام شد، ۲ نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسيدند. 

 

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص جزئیات این عملیات افزود: مأموران پلیس مواد مخدر هرمزگان با همکاری پلیس استان کرمان حين گشت زني و کنترل محور "ماشنگی شهرستان رودان به سمت محور مازگرد شهرستان حاجی آباد" خودرو وانت متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و به راننده دستور ایست دادند.

 

وی خاطر نشان کرد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار نمودند که در نهایت پس از تعقیب و گریز طولانی عرصه را برخود تنگ دیده و اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند که با توجه به برتری حجم آتش پلیس، خودرو سوداگران مرگ، متوقف و دو نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند.

 

صالحی با اشاره به توقيف یک دستگاه خودرو وانت و کشف ۵۸۰ کیلوگرم ترياک و ۱۹۳ کیلو حشیش در جریان اين عمليات ، بيان داشت : در بازرسی از خودروی قاچاقچیان، يک قبضه اسلحه جنگي و مقادیر قابل توجهی مهمات نیز کشف شده است.

 

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: به موازات اقدامات پیشگیرانه ، مقابله بی امان با سوداگران مرگ ادامه خواهد یافت و مرتکبین قاچاق مواد مخدر با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

 

کد خبر 970455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha