مسابقه کتابخوانی در کانون شهید محراب اهواز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام شکرانی گفت: با همکاری مجموعه طلیعه‌داران ظهور مسابقات کتابخوانی ویژه مقاطع تحصیلی ششم ابتدایی تا مقطع طلبه ها و دانشجویان برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام مصطفی شکرانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: پس از تعطیلی مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا، کانون فرهنگی هنری شهید محراب فعالیت خود را به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محراب اهواز ادامه داد: براساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده کلاس‌های احکام، اخلاق، جلسات قرآنی، پژوهشی و تحصیلی به صورت ۲ روز در هفته و با حضور گزینشی اعضا برگزار می‌شود.

 

وی از راه‌اندازی مسابقات کتابخوانی ویژه مقاطع تحصیلی ششم ابتدایی تا مقطع طلبه‌ها و دانشجویان خبر داد و اضافه کرد: این مسابقات با هماهنگی و زیر نظر مجموعه طلیعه‌داران ظهور انجام خواهد شد، این کتاب‌ها، پرورش نخبگان معنوی در مساجد، پرواز تا بی‌نهایت، زندگی‌نامه شهید لدانی و اصیل آباد هستند.

 

حجت‌الاسلام شکرانی با بیان اینکه پس از معرفی کتاب‌ها دانش‌آموزان تا پایان شهریورماه فرصت دارند که این کتاب را مطالعه کنند یاد آور شد: زمان برگزاری آزمون از این کتاب‌ها متعاقبا اعلام و به نفرات برگزیده در این مسابقه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

 

کد خبر 970460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha