پایان اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران

استاندار ایلام گفت: با پایان یافتن مهلت قانونی مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، کار اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران نیز پایان یافته است.

 «قاسم سلیمانی دشتکی» در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: با هماهنگی ها و رایزنی های صورت گرفته با وزارت کشور مهلت قانونی کار اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران تمدید نشده و ساعت 18 پایان مهلت قانونی رای گیری از مردم حوزه انتخابیه دهلران است.


وی تصریح کرد: درب شعبات اخذ رای در ساعت 18 بسته می شود  و تنها افرادی که در داخل شعبات اخذ رای هستند می توانند رای خود را به صندوق های اخذ رای بیاندازند.     

                                                                                                                                                                                              

«محمد نوذری»، رئيس ستاد انتخابات استان ایلام نیز از پایان یافتن انتخابات حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در ساعت ۱۸ خبر داد و گفت: این زمان دیگر تمدید نمی شود و در این ساعت درب حوزه ها بسته شده است اما از افرادی که داخل حوزه هستند رای گیری به عمل خواهد آمد.  

 

وی تصریح کرد: با پایان یافتن کار اخذ رای در شعبات اخذ رای در تمام شهرستان های حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران و بدره کار شمارش آرا با بستن درب شعبات اخذ رای و با حضور کلیه مجریان و ناظران شعب آغاز می شود.

 

گفتنی است، حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه به مرحله دوم کشیده شده است و آقایان بهزاد علیزاده و صادق کرمی در دور دوم با هم رقابت می کنند.

                                                                                                                               

کد خبر 970464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha